Laten we maar gewoon beginnen bij het begin. Op 13 november 1992 werd ik op de wereld gezet door mijn ouders en noemde ze mij Alka Anna Goos. Nu 20 jaar later ben ik een “volwassen” meid die de nodige jeugdige trekjes heeft behouden. Ik houd van alle kleine en grappige dingen in het leven die je dag anders maken dan dat een standaard burgerlijke dag behoort te zijn. De serieuze dingen die je verstelt doen staan.

Als aankomend journaliste ben ik een nieuwsgierig persoon. Iemand die overal alles van weten wilt en er het liefst helemaal in duikt. Dit doe ik tegenwoordig ook in fotografie. Foto’s maken van mooie, gekke, simpele en spannende dingen. Eigenlijk heb ik teveel hobby’s en ook teveel passies. Het is niet samen te vatten, wat mij tevens tot de conclusie brengt dat ik mezelf niet even kan voorstellen. Hiervoor zul je me moeten kennen of leren kennen. De basis weet je nu, maar om mij te leren kennen zal je toch echt deze blog moeten volgen. Deze blog zal dat gene bevatten wat mij opvalt en mij interesseert en misschien zelfs wat mij wakker houd.